BDU
Menyu
    BDU

    AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ ELM VƏ TƏHSİL NAZİRLİYİ Bakı Dövlət Universiteti

    Bakı Dövlət Universiteti Azərbaycan xalqının Azərbaycan Respublikasının milli sərvətidir, milli iftixarıdır.
    Heydər Əliyev

    1919
    • UNİVERSİTET
      • Universitetin tarixi
      • Heydər Əliyev və BDU
      • Azərbaycan Prezidenti və BDU
      • Himayəçilər Şurası
      • Elmi Şura
      • Elmi-Metodiki Şura
      • Akkreditasiya
      • Keyfiyyət təminatı
      • Bakı Dövlət Universitetinin Reytinqlərdə mövqeyi
      • Rəhbərlik
      • Rəsmi sənədlər
      • Fəxri doktorlar
      • Məzunlar
      • Kampus
      • Qazax filialı
      • İqtisadiyyat və Humanitar Kolleci
      • Gənc İstedadlar Liseyi
      • Quba TTİM
      • Altıağac TTB
      • Rəqəmlər və faktlar
      • Virtual səyahət
      • Media-KİT
    • Təhsil
      • Azərbaycanda təhsil
      • Qanunvericilik və sənədlər
      • BDU-da təhsil
      • Tədrisin təşkili və idarə olunması Mərkəzi
      • Fakültələr
      • Sabah Mərkəzi
      • Bakalavriat
      • Magistratura
      • Doktorantura
    • Elm və innovasiya
      • Azərbaycanda elm siyasəti
      • Qanunvericilik və sənədlər
      • BDU-da elmi-tədqiqat
      • Elmi fəaliyyətin təşkili və innovasiyalar Mərkəzi
      • İnformasiya Texnologiyaları Mərkəzi ITM
      • Elmi-Tədqiqat İnstitutları
      • Elmi-tədqiqat mərkəz və laboratoriyaları
      • Elmi kitabxana
      • Elmi-tədqiqat layihələri
      • Dissertasiya şuraları
      • Gənc Alimlər Şurası
      • Tələbə Elmi-Texniki Yaradıcılıq Mərkəzi
      • Tələbə Elmi Cəmiyyəti
      • Elmi nəşrlər
      • Elmi tədbirlər
      • Əqli mülkiyyət
    • SOSİAL FƏALİYYƏT
      • Azərbaycanda gənclər siyasəti
      • Qanunvericilik və sənədlər
      • BDU-da sosial layihələr
      • Humanitar məsələlər və gənclər siyasəti şöbəsi
      • İctimaiyyətlə əlaqələr və informasiya şöbəsi
      • Həmkarlar İttifaqı Komitəsi
      • Heydər Əliyev muzeyi
      • Muzeylər
      • Mədəniyyət-Yaradıcılıq Mərkəzi
      • İdman-Sağlamlıq Mərkəzi
      • Psixoloji yardım sektoru
      • "Bakı Universiteti" qəzeti
      • BDU TV
      • BDU-nun Nəşr Evi
      • "BDU könüllüləri" təşkilatı
      • Tələbə Gənclər Təşkilatı
      • Tələbə Həmkarlar İttifaqı Komitəsi
      • İctimai şuralar
      • Tələbə şəhərciyi
      • Tələbə poliklinikası
    • ƏMƏKDAŞLIQ
      • Beynəlxalq əlaqələr şöbəsi
      • Xarici tələbələrlə iş şöbəsi
      • Xarici tələbələr
      • Ölkədaxili əməkdaşlıq
      • BDU-nun üzv olduğu beynəlxalq təşkilatlar
      • Beynəlxalq qrant layihələri
      • Beynəlxalq tədbirlər
      • Beynəlxalq ikili diplom proqramları
      • Mübadilə proqramları
      • Beynəlxalq kafedra, institut və mərkəzlər
    • AZ EN
    • Rektora müraciət
    • Abituriyentlər üçün
    • Tələbələr üçün
    • Əməkdaşlar üçün
    • Məzunlar üçün
    • Əlaqə
    BDU
            • Ana səhifə
            • BDU-da kitabxana-informasiya xidmətlərinin pedaqoji və sosial-psixoloji aspektləri araşdırılıb

            BDU-da kitabxana-informasiya xidmətlərinin pedaqoji və sosial-psixoloji aspektləri araşdırılıb

            ELM 22 Oktyabr 2025 10:03

            BDU-da kitabxana-informasiya xidmətlərinin pedaqoji və sosial-psixoloji aspektləri araşdırılıb

            Bakı Dövlət Universitetinin (BDU) İnformasiya və sənəd menecmenti fakültəsində “Kitabxana-informasiya xidmətlərinin pedaqoji və sosial-psixoloji aspektləri” mövzusunda elmi seminar keçirilib. Elmi seminarda BDU-nun Kitabxana-informasiya resurslarının idarə edilməsi kafedrasının doktorantı, ADA Universiteti Kitabxanasının əməkdaşı Vəfa Məmmədova məruzə edib.

            Məruzədə müasir dövrdə kitabxana-informasiya xidmətlərinə verilən tələblər, bu sahədə meydana çıxan paradiqmalar şərh olunub, kitabxana mütəxəssisinin həm də pedaqoq kimi rolu önə çəkilib, oxucularla ünsiyyətin sosial-psixoloji cəhətləri araşdırılıb. Bildirilib ki, müasir dövrün kitabxana müxəxəssisi yüksək ixtisas dərəcəsinə malik olmaq, tədqiqat vərdişlərinə yiyələnmək, informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqini həyata keçirməklə yanaşı, kitabxana xidmətlərinin pedaqoji və sosial-psixoloji mahiyyəti barədə də bilik və bacarıqlara malik olmalıdır. Qeyd olunub ki, kitabxana-informasiya xidmətlərinin həyata keçirilməsi zamanı bütün bu istiqamətlərin vacibliyi sahə üzrə qəbul edilmiş bir sıra mühüm sənədlərdə əksini tapıb: “Kitabxanaçılar mövcud resurslar vasitəsilə bütün istifadəçilərə ən yüksək səviyyədə xidmət göstərməli, bərabərhüquqlu xidmət siyasətini həyata keçirməli, bütün sorğulara dəqiq, qərəzsiz və nəzakətli cavabı təmin etməlidirlər”. Vəfa Məmmədova vurğulayıb ki, xidmət zamanı pedaqoji və sosial-psixoloji aspektlərin nəzərə alınması kitabxanalarla informasiya subyektləri arasında qarşılıqlı əlaqələrin və münasibətlərin yeni sistemini formalaşdırır, kitabxanaların informasiya cəmiyyətində sosial institut kimi daha çevik və dinamik rolunu şərtləndirir.

            Elmi seminar müzakirələrlə davam edib, məruzəçiyə suallar ünvanlanıb.

            BDU-da kitabxana-informasiya xidmətlərinin pedaqoji və sosial-psixoloji aspektləri araşdırılıb
            ELM

            Son XƏBƏRLƏR

            05.12.2025 | 15:08

            BDU “UI GreenMetric 2025” reytinqində Cənubi Qafqazın lideri oldu

            05.12.2025 | 14:33

            Böyük Britaniyanın Tibbi Tədqiqatlar Şurasının Hesablama Struktur Biologiyası qrupunun rəhbəri Qərib Mürşüdovun BDU-da “Məzun seminarı”

            05.12.2025 | 12:04

            BDU-da Xalq şairi Zəlimxan Yaqubun 75 illik yubileyinə həsr olunmuş Respublika elmi konfransı keçirilir

            05.12.2025 | 11:35

            BDU-nun gənc tədqiqatçılarının layihələri “Yerin məsafədən müşahidəsi” müsabiqəsinin finalında

            04.12.2025 | 21:53

            BDU-nun Astrofizika kafedrası: "Dekabrın 17-dək Geminid meteor yağışı müşahidə olunacaq"

            Ünvan
            Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi 33, AZ 1148 Bütün hüquqlar qorunur. Hər hansı bir lisenziyalı materialdan istifadə etmək üçün əlaqə saxlayın.
            Əlaqə Tel.: (+994 12) 430-32-45 [email protected] © BDU, Bakı - 2025