KEYFİYYƏT TƏMİNATI MƏRKƏZİ

 

 

Bakı Dövlət Universitetinin Elmi Şurasının 2023-cü il 11 iyul tarixli Qərarı ilə Keyfiyyət təminatı mərkəzi yaradılmışdır. Keyfiyyət təminatı mərkəzi (bundan sonra “Mərkəz”) BDU-nun struktur bölməsi olub keyfiyyətin planlaşdırılması, monitorinqi, təhlili, təmini, eləcə də keyfiyyətə nəzarət, metodiki dəstək və davamlı inkişaf funksiyalarını həyata keçirir.

 

 

Mərkəzin fəaliyyət istiqamətləri

  • Keyfiyyət təminatı və inkişafına yönəlmiş siyasət və prosedurların formalaşdırılması, nəzərdən keçirilməsi, icrası, monitorinqi, eləcə də keyfiyyət mədəniyyətinin qurulması.
  • Keyfiyyət təminatı fəaliyyətlərinin səmərəli təşkil edilməsi.
  • Struktur bölmələrin fəaliyyətinin, tədrisin təşkilinin, təhsil proqramlarının icrasının, beynəlmiləlləşmə və elmi-tədqiqat fəaliyyətlərinin keyfiyyətinin monitorinqi, eləcə də müvafiq istiqamətlər üzrə təlim və metodiki dəstək xidmələrinin göstərilməsi.
  • Maraqlı tərəflərdən (təhsilalan, təhsilverən, məzun və s.) məmnuniyyət sorğularının keçirilməsi və nəticələrinin təhlil olunması.
  • Keyfiyyətin idarəedilməsi və təmini istiqamətində bilik və bacarıqların artırılması məqsədi ilə müxtəlif mövzularda təlimlərin təşkili və müvafiq istiqamət üzrə metodiki dəstəyin göstərilməsi.
  • Fəaliyyət istiqamətinə aid formalaşdırılmış müvafiq Komissiyaların və (və ya) işçi qrupların fəaliyyətinin təşkili və əlaqələndirilməsi.
  • Nüfuzlu beynəlxalq reytinqlərdə mövcud vəziyyətin təhlili, müvafiq istiqamətdə fəaliyyətin digər struktur bölmələrlə əlaqəli şəkildə təşkili və koordinasiyası.
  • İnstitusional və (və ya) proqram akkreditasiyası üzrə illik əsasda özünütəhlilin aparılması, eləcə də institusional və proqram akkreditasiyası sonrası verilmiş tövsiyələrin icrasının monitorinqi.
  • İxtisasların və (və ya) ixtisaslaşmaların beynəlxalq proqram akkreditasiyalarından keçirilməsi istiqamətində fəaliyyətlərin digər struktur bölmələrlə əlaqəli şəkildə təşkili və koordinasiyası.

 

Mərkəzin əsas vəzifələri

  • Keyfiyyət təminatı siyasətinin maraqlı tərəflərin cəlb olunması ilə hazırlanması, yenilənməsi, təkmilləşdirilməsi və müvafiq fəaliyyət planı əsasında icrası.
  • Tədris-metodiki işin məzmunu, forma və metodlarının təkmilləşdirilməsi sahəsində metodiki tövsiyələrin hazırlanması və dəstəyin göstərilməsi.
  • Monitorinqlər zamanı beynəlxalq təcrübəyə uyğun olaraq metodologiyanın formalaşdırılması və monitorinq meyarlarının müəyyənləşdirilməsi.
  • Tədris-proqram sənədlərinin (fənn proqramı və sillabus) və tədris-metodiki materialların keyfiyyətinin monitorinqi.
  • Struktur bölmələrin fəaliyyətinin, tədrisin təşkilinin, təhsil proqramlarının icrasının, elmi-tədqiqat və beynəlmiləlləşmə istiqamətində fəaliyyətlərin keyfiyyətinin monitorinqi.
  • Maraqlı tərəflərdən (təhsilalan, təhsilverən, məzun və s.) məmnuniyyət sorğularının keçirilməsi və nəticələrinin təhlili.
  • Tələbə dəstək xidmətlərinin (Tibbi xidmət, psixologiya xidməti, tyutor xidməti, yataqxana, yeməkxana və s.) səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi.
  • Ali təhsil pilləsi üzrə institusional və proqram akkreditasiyası üzrə qiymətləndirmə meyarları əsasında şöbələrin hesabatlılığının formalaşmasının, eləcə də illik əsasda özünütəhlilin aparılmasının təmin olunması.
  • Ali təhsil pilləsi üzrə institusional və (və ya) proqram akkreditasiya qiymətləndirilməsi zamanı Təşkilat Komissiyasının fəaliyyətinə və özünütəhlilin aparılması prosesinə nəzarət edilməsi.
  • Akkreditasiya sonrası verilmiş tövsiyələrin icrası vəziyyətinin monitorinqi.
  • Keyfiyyət təminatı sahəsində beynəlxalq və yerli təcrübənin öyrənilməsi və müvafiq qaydada yerli konteksdə icrası.
  • Biliyi qiymətləndirmənin şəffaf, obyektiv, tələbəyönlü və səriştə əsaslı olmasının mütəmadi monitorinqi.
  • Keyfiyyətin təminatına dair təlimlərin, seminarların, dəyirmi masa müzakirələrinin təşkili.
  • Akademik dürüstlüyün təşviqi, akademik müstəqilliyin qorunması üçün tədbirlərin görülməsi və köçürmə hallarına qarşı mübarizə fəaliyyətlərinin səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi.
  • Fəaliyyət istiqamətinə uyğun analitik materialların və (və ya) təlimatların hazırlanması və metodiki dəstəyin göstərilməsi.
  • Fəaliyyət istiqamətinə aid formalaşdırılmış müvafiq Komissiyaların və (və ya) işçi qrupların fəaliyyətinin təşkili və əlaqələndirilməsi.
  • Universitetin nəzdində fəaliyyət göstərən Filial, Kollec və Liseyə keyfiyyət təminatı sahəsində dəstəyin göstərilməsi.
  • Nüfuzlu beynəlxalq reytinqlərdə mövcud vəziyyətin təhlili, müvafiq istiqamətdə fəaliyyətin digər struktur bölmələrlə əlaqəli şəkildə təşkili və koordinasiyası.
  • İxtisasların və (və ya) ixtisaslaşmaların beynəlxalq proqram akkreditayalarında keçirilməsi istiqamətində fəaliyyətlərin digər struktur bölmələrlə əlaqəli şəkildə təşkili və koordinasiyası.
  • Öz fəaliyyət istiqamətinə uyğun olaraq hesabatlılığın müvafiq qaydada və müəyyən olunmuş tezlikdə təmini.
  • Beynəlxalq nüfuzlu reytinqlərin metodologiyasına uyğun olaraq siyasət sənədlərinin və hesabatlarının hazırlanması və müvafiq qaydada əlçatanlığının təmin olunması.
  • Beynəlxalq nüfuzlu reytinqlərin metodologiyasına uyğun olaraq məlumatların davamlı olaraq müvafiq struktur bölmələrdən toplanması və portal üzrə yerləşdirilməsi.
  • Akademik heyətin pedaqoji, tədqiqat və İKT bacarıqlarının artırılması istiqamətində davamlı inkişaf fəaliyyətlərin aparılması.
  • Rektor tərəfindən Mərkəzə həvalə edilmiş bu Əsasnamə ilə müəyyən olunmuş səlahiyyətlərin daxilində digər funksiyaların həyata keçirilməsi. Keyfiyyətin təminatına dair təlimlərin, seminarların, dəyirmi masa müzakirələrinin təşkili;

 

Mərkəzin əsas hüquqları

  • Struktur bölmələrdən müvafiq məlumatları tələb etmək, təqdim olunmuş məlumatları nəzərdən keçirmək və məlumatların etibarlı, əsaslı və yetərli olmasını müəyyənləşdirmək və düzəlişlər tələb etmək.
  • Keyfiyyət təminatı sisteminin səmərəliliyinin artırılması məqsədi ilə təkliflər hazırlamaq və müvafiq qaydada təqdim etmək.
  • Müvafiq struktur bölmələrdə planlı və növbədənkənar monitorinqlər həyata keçirmək.
  • Mərkəzin işinin təşkili üçün formalaşmış Komissiyalar və (və ya) işçi qrupların fəaliyyətini təşkil etmək.
  • Keyfiyyət təminatına dair fərdi və ya kollektiv qaydada şifahi dinləmələr və müzakirələr aparmaq.
  • Monitorinq sonrası verilmiş tövsiyələrin icrasına dair müvafiq struktur bölmələrdən hesabatlar tələb etmək.
  • Yerli və (və ya) beynəlxalq akkreditasiya, eləcə də reytinq ilə bağlı müvafiq struktur bölmələrdən müvafiq sənədlər və (və ya) məlumatları almaq.
  • Monitorinqlər zamanı aşkarlanmış çatışmazlıqların aradan qaldırılması ilə bağlı olaraq struktur bölmələrə tövsiyələr vermək.
  • Zəruri hallarda monitorinq zamanı çatışmazlıq aşkar olunmuş struktur bölmə işçilərinə və (və ya) akademik heyətə dair müvafiq qaydada inzibati tənbehin olunması üçün rektor qarşısında məsələ qaldırmaq.
  • Struktur bölmə rəhbərlərinə işlərin (xidmətlərin) keyfiyyətinin artırılmasına istiqamətlənmiş tədbirlərin görülməsinə dair tövsiyələr vermək.
  • Keyfiyyətin artırılması istiqamətində müvafiq struktur bölmələri və digər maraqlı tərəfləri bu tədbirlərin həyata keçirilməsinə cəlb etmək.
  • Yaranmış zərurətlə əlaqədar olaraq iş yerlərinə, auditoriya və laboratoriyalara maneəsiz daxil olmaq, nəzarət və qiymətləndirmə tədbirlərini həyata keçirmək.
  • Tərkibində fəaliyyət göstərən şöbələrin fəaliyyət planına uyğun icrasını monitorinq etmək, tapşırıqları bölmək və icrasını tələb etmək.
  • Səlahiyyətləri çərçivəsində xidməti yazışmalar aparmaq.